Hometown Cha Cha Cha Dizi Yorumu

 



Herkese merhaba,

Bugün yayınlandığından beri fazlasıyla popüler olan Hometown Cha Cha Cha dizisini yorumlamaya geldiim!

Dizi Gongjin adında bir sahil kasabasında geçen aşk hikayesini ve oradaki sakinlerin yaşamlarını konu alıyor. 

Dizide sevdiğim durumlardan kısaca bahsedersem;

Yan karakterlerin hiçbiri fazlalık değildi hepsinin ayrı bir hikayesi, asıl hikayeye katkısı vardı.

Müzikleri çok çok güzeldi.

Çekilen mekan inanılmaz güzeldi. Her bölüm manzaralara hayran kaldım, insana hayaller kurduracak kadar güzeldi.

Oyuncuların birbirleriyle olan uyumu çok iyiydi. Oyunculuklar zaten muazzamdı.

Klişe durumlar, olaylar yaşanmadı. Ne çok fazla dram ne de sürüncemede kalan olaylar vardı, her şey tadındaydı.

Bence dizi kesinlikle ama kesinlikle izlenmeye değer.


SPOILER

Detaylı yorumuma geçeyim hemen. Öncelikle diziyi izlerken hepimiz keşke hayatımızda bir Şef Hong'umuz olsa demişizdir buna eminim. Dizinin ilk bölümlerinde sörf yaptığı sahneyle zaten ileriki bölümlerin sinyali verildi bence:)

Yetenekli ve becerikli oluşu, yardımseverliği, olgunluğu, eğlenceli olması her şeyiyle mükemmel, sürprizlerle dolu bir karakterdi. 

Şef Hong, partneri kendisinden fazla kazanırken bunu sorun etmek yerine aksine onu destekleyen, pahalı eşyaların çalışmasının karşılığı olduğunu söyleyip onu rahatlatacak olgunlukta biri ve bu gerçekten çok güzeldi, gerçekten o sahnede yeniden hayran kaldım kendisine. Karşısındakiyle empati kurabilen bir karakterdi ki çok sevdim.

Hye Jin başta dikenleri olan, sadece kendini düşünen biri gibi görünse de öyle olmadığını çabucak anladık. Geçmişteki duygularının karakterine yansımasıydı bu ama aslında pamuk gibi bir kadındı. O güldükçe ben de gülümsedim Shin Min Ah o kadar güzel ki. Seon Ho da gamzeli, aşırı uyumlulardı gerçekten.


Hye Jin'in karakter gelişimini sevdim. Şef Hong sayesinde etrafındakilerle daha iyi empati kurabilen, duygularını daha iyi gösterebilen biri oldu.

İlişkilerinin ilerleyişi de çok güzeldi. Her şey bir anda olmadı ya da çok uzamadı çok tatlı bir şekilde ilerledi bence.

Hyejin'in ev arkadaşına bayıldım. Eun Cheolle olan ilişkileri çok  tatlıydı. İkiliyi ne zaman görsem gülümsüyodum o kadar güzel ve farklılardı. Eun Cheol'ün piyango kazanan kişi olduğunu öğrenince şok oldum, bir de ikinci el sitesinden bir şeyler satıp hediyeler alması falan aşırı şapşal ve tatlı biriydi :)

Şef Hong'un başından geçenleri bir bölümde gösterdikleri için bölümün başından sonuna kadar gözleriniz dolu dolu izliyorsunuz. Seon Ho o kadar güzel ağlıyor ki ne zaman gözleri dolsa sizin de doluyor. Tamamen şanssızlıklarla, hayatın getirdiği beklenmedik durumlarla çıkmaza girmiş, etrafındaki herkesi kaybetmiş olması o kadar üzücüydü ki. Gerçekten bu kadar şeyi kalbinde taşıması ne kadar zor olmuştur, izlerken içten içe o üzüntüyü fazlaca  yaşıyorsunuz. Tam her şeyden vazgeçmişken büyükannenin mesaj atması.. Gerçekten o kadar duygusal bir sahneydi ki.. Memleketine döndüğünde kimsenin bir şey sormaması, herkesin onu içlerine alıp tekrar iyi hissetmesini sağlaması... gerçekten izlerken de dünya normalde de bu insanların hatrına dönüyor diye düşündüm. Herkes o kadar güzel kalpliydi ki....


Şef Hong olma hikayesi, tüm olaylar izlerken paramparça etti beni. Ama sonunda karşısına gerçekten onu tam olarak anlayamasa da her zaman yanında olacak olan birinin çıkması, sonunda içini dökebilmesi, arkadaşının eşi ve çocuğuyla yeniden bir araya geldiğinde affedildiğini hissetmesi çok güzeldi ve çok çok mutlu etti.

Aynı bölüm büyükannenin vefatı, o sahne... Gerçekten tek bölümde bütün dramı yaşattılar bize neredeyse. Büyükanneye bayılmıştım gerçekten o kadar tatlı biriydi ki, dişlerini yaptırıncaki sevinci, gelen herkesi bağrına basması çok sevgi dolu, harikaydı.

Şef Hong ve Hye Jin'in geçmişte birden fazla kez tesadüfen karşılaşması birbirlerinden habersiz aynı yerlerde bulunmaları falan çok romantik ama hani bu kadar tesadüf olmasa da olurdu gibi ama dizi sonuçta :)

Gongjindeki fangirl kız çok tatlıydı, Dos gelince incinen ayağıyla peşlerinden koşması, onların şarkılarında dans etmeleri falan çok güzeldi ve komikti. DOS olarak gelen çocuk da çok sempatikti.

Belediyedeki adam ve balık restoranı işleten kadının hikayesi de güzel işlenmişti. Ama çoğu yerde adamı izlerken çok fazla sinirlendim neyse sonunu iyi bağladılar ama çocuklarının parkta ağladığı sahne o kadar duygusaldı ki.. Arkadaşının onu yalnız bırakmayacağım diye ağlayışı, çocuk olarak içinde yaşadıklarını dökmesi gerçekten aşırı duygusaldı.

Dizideki bütün karakterleri sevdim gerçekten , normalde çok yan karakter olan dizilerde bazen gereksiz bulduğum yerler oluyor ama  bu dizide olmadı.

Yönetmen ve Hye Jin'in hikayesi de çok hoştu. Yönetmen Ji'nin ona sürekli görünmez bir el olup yardım etmesi, çok güzel sevmesi, Hye Jin 'in ona olumsuz cevap verirken yaptıkları konuşma... Çok nahif ve güzeldi. İkisinin arkadaş kalması, Şef Hong ve Yönetmen Ji'nin çok iyi anlaşması falan baya hoşuma gitti. Yönetmen Ji'nin  sonunda gerçek duygularını fark etmesine de çok sevindim. En sonunda Oh Yoon'a yardım etme detayı da hoştu çok kibar biriydi Yönetmen Ji.

Şef Hong'un Hye Jin'in ailesiyle, arkadaşlarıyla olan sahnelerinde falan kendisine bir kez daha hayran kaldım, her  seferinde kendine hayran bıraktı gerçi bu karakter. İzlediğim en olgun ve güzel karakterler arasında yerini aldı resmen.

İkilinin sonunda evlendiklerini de gördük sayılır gerçekten dolu dolu bir hikaye izlettiler bize.Evlenme teklifleri de bir o kadar sade ama etkileyiciydi bence. Hiç abartısız ve çok içtendi.


Daha fazla tatlı ve güzel detayı izleyip kendiniz görün istiyorumm, gerçekten vaktin nasıl geçtiğini anlamayacağınız, çok severek izleyeceğiniz sıcacık bir dizi.

Bu arada dizinin en sevdiğim müziği olan Romantic Sunday bağımlılık yapmış durumda, dizi bitmesine rağmen hala etkisi sürüyor :)

Şimdiden herkese iyi seyirler :)


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. It's a beautiful and shining day.
    All ı need is your love:) Diziyi tekrar izlemiş gibi hissettim, kelime seçimlerine, kurguna ve hikayeyi anlatma şekline bayıldım, ellerine sağlık 🌺

    YanıtlaSil
  2. Descendants of The Sun konusunu da bekliyoruz.

    YanıtlaSil

Lütfen konuyla alakalı fikirlerinizi belirtin...