Her Private Life Dizi Yorumu



Herkese merhaba,
Bugün Her Private Life dizisini yorumlamaya geldim.
Öncelikle dizinin konusuna bakmak isterseniz şuraya tıklayabilirsiniz.
Dizinin sevdiğim kısımlarından bahsedersem:
İlk bölümlerdeki fangirllük olaylarına çok güldüm.
Eğlenceliydi. Shi An' a bayıldım . Tam bir idoldü gerçekten.
Ryan Gold aşırı havalı bir giriş yaptı ve sanki biraz fazla mükemmeldi :)
İkilinin uyumunu sevdim. Gerçekten birbirlerine çok yakışmışlardı.

SPOİLER

İlk bölümlerde Seon joo ve Deok Mi'nin sevgilisi olduğunu sana Ryan'ı izlemek çok zevkliydi
Finalde en sevdiğim olaylardan biri sanırım Lee Sol'ün bütün tablolarının tamamlanması oldu.
Shi An her zaman çok tatlıydı bence, çok sempatikti.



Dizinin ilk on bölümünü falan baya hızlı izledim; ama o on bölümden sonrası resmen akmadı benim için. Bitirmek için kendimi zorladım diyebilirim. Çoğu kişinin çok beğendiği bu dramanın benim için neden o kadar ilgi çekici olmadığını düşündürten sebepleri yazayım o zaman.

Bir kere dizinin ismi Her Private Life ve ilk bölümler gerçekten insanı güldürüyor gayet komik bir şekilde ilerliyor. Başarılı bir kadının fangirl olarak yaptıkları gerçekten çok şekerdi, dizi güzel ilerliyordu. Bunın yanı sıra Ryan Gold çok havalıydı ve hikaye gelişimini tahmin etsem de çift yakıştığı için yine keyifle izliyordum; ama bu onuncu ve on birinci bölümlerden sonra falan fangirllük olayı azalarak bitti gibi bir şey.

Dizinin ana konusu Deok Mi'nin çift taraflı yaşadığı hayatını anlatırken bir anda o komiklik drama dönüştü, Deok Mi'nin hayatından da Ryan Gold'un hayatına geçiverdik.

Tabi ki hikayenin dinamiğini değiştirecek olaylar olmalı, dizide kırılma noktaları karakterlerin gelişimini bize daha iyi anlatacak olaylar olmalı ama; ben komedi dizisi olarak gördüğüm ve başladığım izlerken eğleneceğini düşündüğüm dizinin bir anda hız kesmesini sevemedim açıkçası.
Çok isyankar bir yazı olduğunun farkındayım, dizide çift olarak çok güzel sahneleri de vardı; ama
destekleyici kız arkadaş olayını zaten bir sürü dizide izledik.

Diğer bir olaysa Park Min Young'u çok sevmeme rağmen bu destekleyici kız arkadaş rolüyle "What's Wrong with Secretay Kim" deki rolünden bir farkı yoktu bence. Mimikleri, hareketleri, bir de oradaki gibi çocukluk travması yaşayan sevgilisini teselli etmesiyle çok fazla oradaki haline benzettim ve bu da hoşuma gitmeyen bir diğer durum.

O dizide olduğu gibi yine ikilinin çocukken tanışması yaşadıkları ve şimdi birbirlerini teselli etmesi de çok benzerdi, açıkçası bu da çok ilgimi çekmedi.

Eğeeer bütün bu saydıklarım olmadan dizinin ana konusunu es geçip değerlendirirsem iyiydi, tatlı ve uyumlu çiftin bol bol aşk dolu sahnesini izlediğimiz bir diziydi. Yan karakterlerin aşkları da güzeldi. Keşke Eun Gi ve Hyo Jin'i daha fazla izleyebilseydik. Seon Joo ve Geon Woo'ya bayıldım.

Kim Jae Wook' un oyunculuğu harikaydı. 
Beni memnun etmeyen şey bu dizide hikayenim gidişatı oldu. Seon Joo'nun hayatına fangirllük daha fazla etki etti o derece.




Eun Gi'yi de Deok Mi'yle arasında böyle bir durum yaşanmasaydı daha çok severdim diye düşünüyorum. Böyle destekleyici, fedakar ve tatlı birinin illa kıza aşık olmasına gerek yoktu. Çizgisinde kalsaydı keşke.

Onun dışında Deok Mi'nin doğum gününde fangirl arkadaşı da gelseydi eğlenceli bir şeyler olabilirdi.
Ryan'ın yaptığı,tablo çok güzeldi. Aşırı beğendim. Sanırım dizinin en iyi tarafı göze hitap konusunda fazlasıyla doyurucu olmasıydı.



Deok Mi'nin babasının nasıl taş toplamaya başladığını anlattığı sahne en üzüldüğüm sahnelerden biriydi.

Bu olaylar yerinde Deok Mi'nin fangirllüğü üzerinden ilerleseydi dizi,daha çok severdim kesinlikle. Fangirllükle ilgili olan eğlenceli sahneleri izlemesi çok daha zevkli oluyordu.
Cha Shi An' ın fan sayfasının mola vermesine üzülmesi çok tatlıydı. Deok Mi, artık sevgilisine, sevgilisi de ona hayran şekilde devam etti dizi.

İlk bölümlerde Ryan Gold'un "Latte " ismiyle gizlice üye olması, etkinliklerde gizlice Deok Mi'yi izleyip ona yardım etmesi falan çok hoştu.
Deok Mi hayranı olduğu kişiyle akraba oluverdi bir anda. Bari en sonunda Shi An'ın onun "Hayatım Ahi An olduğunu öğrendiğini görseydik en azından.
Sanırım bu dizide, sonlara doğru ayrılma klişesini yapmayalım bu kadar dram içinde demişler, en azından onu izlemedik.

Başroller çok uyumluydu gerçekten ama ne yazık ki bu bana diziyi severek izlettirmekte yetmedi.
Hyo Jin karakterini canlandıran kişinin başarılı bir oyuncu olduğunu düşünüyorum, daha çok yer verselerdi daha iyi olurdu.



İlk bölümler gerçekten tam yerindeydi ama sonra işin içine giren bu aynı hikayeler maalesef hoşuma gitmedi.
Oyuncuların mükemmelliği sayesinde sonuna kadar izleyebildim.

Tüm bu saydıklarımdan dolayı dizinin ilk bölümlerini sevmeme rağmen sonraki bölümler o kadar ilgimi çekmedi. Ya da ben artık farklı şeyler izlemek istediğimden de olabilir.
O yüzden, illa izleyin diyemem ama başrol çiftlerin uyumu için yine de şans verebilirsiniz. Ki zaten her yerde çok popüler ve sevilen bir dizi şu anda.
Dizin müzikleri güzeldi bu arada.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...

Not:Tüm resimler tumblr'dan alınmıştır.

Yorum Gönder

0 Yorumlar