Search: www Kore Dizisi Yorumu

credit: asianwiki

Merhaba,

Dün bitirdiğim Search:www dizisini yorumlamaya geldim. Dizinin bitmesine yakın izlemeye başladım.
Dizi başlamadan önce zaten izlemeyi düşünmüştüm. Özellikle son zamanlarda Lee Da Hee'yi çok beğendiğim için diziye başlamak istedim.
Im Soo Jung'u açıkçası I'm sorry I love you'dan beri izlememiştim.
Hala çok güzel; ama nedense bu dizide en az sevdiğim karakter kendisi oldu.

Dizi bize yeni bir oyuncu daha kazandırdı: Lee Jae Wook! Eminim izleyen herkesin dikkatini ekmiştir ve takipte kalacağı bir oyuncu olmuştur.

Detaylara geçmeden dizide sevdiklerimden bahsedersem;
-Kendine güveni tam kadın karakterlerin olması,
-Kadınların gücünü ve neler yapabileceğini gösteren bir dizi olması
-Müzikleri,
-Erkek karakterlerin tutarlı oluşları, tam kararında davranmaları
-Üçüncü kadın-erkek sendromunun olmaması,
-Klişe aşk sahnelerinin olmaması
-Kadınlar arasındaki dostluk
dizide en sevdiğim şeylerdi.

SPOILER


Im Soo Jung'un oynadığı karakter Bae Ta Mi dizide en az sevdiğim karakter oldu diyebilirim. Ve sahnelerini izlerken en sıkıldığım kişi de kendisiydi.

Bu oyuncudan değil karakterin sürekli tekrarlamasından kaynaklandı diye düşünüyorum.
Tabii ki kendinden küçük biriyle aşk yaşamak herkesin kafasını karıştıran, düşündüren bir durum. Başlarda endişelenmesini Morgan'ı hayatına dahil etmek istememesini anladım. Ama sonra ilişkilerinin en mutlu anlarındayken sürekli gelecekte ne olacak, ya şöyle olursa ya böyle olursa diye sürekli düşünmesini izlerken aşırı sıkıldım.

credit: hellokpop

Bu endişelerde haklı haksız olmasından bahsetmiyorum; ama bu durumun sürekli kendini tekrar etmesi beni bıktırdı. Üstelik Park Morgan ne kadar evlenmek istese de bunun sorun olmayacağını söylemesine rağmen.
Park Morgan'ın annesi de onu daha mutlu olacağını düşünerek bıraktı, Tammy de aynı şekilde.
Tüm bunlar olurken Morgan'ın hissettikleri, çabaları tam aksine göz ardı edildi diye düşünüyorum.

Morgan ne kadar hissettiklerini söylese de Tammy'nin sürekli bu şekilde davranması ve Morgan'ın annesiyle konuştuktan sonra Tammy 'i anlaması ayrılmalarına sebep oldu.
Bir dizide çiftlerin ayrılmasını genelde istemem; ama nedense bu çift ayrılınca fazla üzülmedim desem yeridir.

Zaten bir de şöyle bir durum vardı, çift olarak en az yakışan bu çiftti bence. Sürekli birbirlerini ne kadar istediklerinden falan bahsetseler de aşırı bir uyum ya da tutku söz konusu değildi. Gerçekten garipti yani izlerken en az zevk aldığım kısımlardı diyebilirim.
Park Morgan'ı ayrı sevdim ama çift olarak bu ikiliyi hiç sevmedim.
Neyse ki final bölümünde birbirlerine döndüler onda bile Tammy dakikasında yine kavga edebiliriz falan filan dedi.

Scarlett-Seol Ji Hwan'a bayıldım, bayıldım!!! Bir erkek karakterin bu kadar nazik, iyi ve saf olmasını özlemişim. Dört dörtlük bir karakterdi.


Ayrıca hikayeleri de çok farklıydı bence. TV'de gördükten sonra tesadüfen tanışmaları, Ji Hwan'ın teknolojiye karşı duruşu falan çok değişik ve güzeldi.

Ayrıca, Ji Hwan senaryo çalışırken Scarlett'e bağırınca üzülmesi özür dilemesi, Scarlett'in ona sayfa açıp reklam panosuna fotoğrafını koydurması, Ji Hwan'ın köpeği için ağlayıp, Scarlett'in bulanıklaştıma özelliğini kaldırması falan çok güzeldi.

Dizide sahnelerini gülümseyerek izlediğim harika bir çift oldular. Üstelik Ji Hwan normalde yaş olarak çok küçük olmasına rağmen hiç ama hiç gözüme batmadı bu durum. En sevdiğim ikili kesinlikle onlardı. Ve Ji Hwan'ın bir anda ünlü olmaması da iyi bir detaydı. Askere gitmeden önce sokaktaki kimsenin onları fark etmemesi, tanımaması mantıklı olmuştu.
Ayrıca Da Hee'nin söylediği I saw you on Tv şarkısı da çok tatlıydı!!


Son çiftimize gelirsem, en merak ettiğim, ilgimi çeken çift onlar oldu.
Song Ga Gyeong zaten karakter olarak harikaydı, çok güçlü kendinden emin bir karakterdi bence.
O soğuk duruşu falan çok havalıydı.
Ailesi tarafından sadece onlara para getiren biri olarak görülen, yıllarca kaynanası tarafından köle gibi kullanılan, sözde yapılan bir evliliğin içinde olan biri olarak bu kadar güçlü durmasına hayran kaldım.


Ji Woo 'yla finalde tekrar buluşmalarını isterdim. Adam da çok iyiydi. Sürekli Ga Gyeong'un iyiliğini düşünmesi, onu korumak için her şeyi yapması, ona zorluk çıkarmaması; ama karşılıksız olarak onu sevdiğini söylemesi, kendinden emin tavırlar falan çok iyiydi.

Gerçekten bu ikili çok farklıydı. Uzun zamandır böyle bir çift izlememiştim. Aslında birlikte olmak isteyip koşullardan dolayı bir arada olamayan bir çift ve sonu da çok gerçekçi oldu bence. Ga Gyeong sonunda ortadan kaybolma hayalini gerçekleştirdi. Sondaki ters köşeleri haberlere çıkması falan harikaydı. Kadınların içinden en sevdiğim karakter kesinlikle kendisiydi. 

Ve son olarak Barro! Kim böyle bir yerde çalışmak istemez ki, bir de Brian gibi bir patronla.
Başta herkesin İngilizce isim kullanması komik gelse de sonradan o kadar kişinin ismini aklımızda tutmamız açısından kolay oldu. Aşırı iyi bir çalışma ortamıydı çalışan herkesi tek tek çok sevdim. Özellikle Jenny'nin tarzına bayıldım izlerken.

Dizideki kamera açılarının kullanımı çok değişikti. İlk bölümlerde çok göz yorsa da sonradan alıştım. Bunlar çekimlerde kullanılan, duygu değişimlerini falan anlatmak için yapılan tekniklermiş; ama çok fazla görmediğimden olsa gerek bazen izlerken beni çok yordu.

Dizide Park Morgan ve Tammy yerine daha çok diğer iki çifti izlemek isterdim.



İnternetin karanlık yüzünü ve hayatımızı ne ölçüde etkilediğini de gösteren güzel bir diziydi. 
Şiddetle tavsiye edemesem de bahsettiğim, iki çift için izlenir :)
Bir de bütün müzikleri çok güzeldi :)
İzlediyseniz yorumlarda düşüncelerinizi yazın lütfen :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...

Not: Gifler tumblr'dan alıntıdır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Merhaba bende diziyi izledim sana katılıyorum bae tammy i daha önce chicago typewriter dizisinde de izlemiştim oyunculuğunu çok donuk bulmuştum kolay gelsin yorumlara deva edersen sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk Im Sorry I love You'da izlemiştim, orada çok iyiydi :) İzlediğim dizileri hemen yorumlamaya çalışıyorum, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Im Soo Jung'u I'm sorry I love you'dan beri izlememişsen Chicago typewriter'ı şiddetle öneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu diziyi çok duydum ama biraz kasvetli göründüğünden başlamamıştım ilk bölümüne bir bakayım o zaman :)

      Sil

Lütfen konuyla alakalı fikirlerinizi belirtin...