Fight For My Way Dizi Yorumu

credit:kdramapal

Herkese merhaba,

Güncel dizilerin yayınlanmasını beklerken daha önce izlemeyip merak ettiğim dizileri izlemeye başladım. Bunlardan biri de Fight For My Way idi.
Park Seo Joon dışındaki bütün oyuncuları ilk kez seyrettim. Ama özellikle Kim Jo Won'a bayıldım.
Harika bir enerjisi ve aurası var bence.

Dizinin konusundan kısaca bahsedersem;
Çocukluktan beri beraber büyüyen dört arkadaşın hayallerinin peşinden koşarken yaşadıklarını izliyoruz kısaca.

Dizide en sevdiğim şeylerden bahsedersem;

Müzikleri. Kesinlikle çok fazla gaza getiren, şahane müziklerdi hepsi bayıldım.
Oturdukları villa ve sürekli rahat takılmaları.
İkinci kadın-adam olaylarının fazla uzamaması.
Ayakları üzerinde durabilen kadın karakterler olması.
Yan karakterler de başroller kadar iyiydi ayrıca.
Dizinin hiçbir bölümünü izlerken sıkılmadım. Her şey çok dozundaydı.
Kendinizden bir şeyler bulabileceğinizi düşünüyorum.
İzlerken hem duygulanıp hem gülebileceğiniz çok güzel bir diziydi.

SPOİLER

Dörtlünün her şeyden önce çok iyi arkadaş olmalarını çok sevdim. Küçüklükten beri birbirlerini koruyup kollamaları, her şeyde birbirlerinin yanında olmaları çok hoşuma gitti.
Onlar hayallerinin peşinden koşarken ben de kendi hayalimi, yapmak istediklerimi düşündüm. O açıdan da güzel bir diziydi.

Choi Ae Ra ve Ko Dong Man çiftini çok sevdim. Ae Ra'nın zaten başından beri onu sevmesi ve Dong Man'ın bunu kaç yıl sonra anlaması çok komik ve güzel detaylarla anlatılmıştı.
Ae Ra'nın tüm o çatlak hallerine bayıldım. İzlemeyi sevdiğim kadın karakterlerden biri oldu.
Dong Man'la birbirlerine ilk açıldıkları zaman onun çöp atmaya giderken taç takıp tişörtünü kıvırmasıu, Dong Man ın sürekli kendine febreze sıkması çok komikti.



Dong Man duymamaya başladığında Ae Ra' nın yaptıkları, Dong Man'ı her zaman beklemesi güzeldi.
Park Seo Joon ağlama olayını çok iyi beceriyor bence, içim parçalandı resmen izlerken.
Hele sonlara doğru yaralandığı zaman ringteki ağlayışı en iyi sahnelerden biriydi diye düşünüyorum.
Dong Man'ın on yıl boyunca hayalini erteleyip ringe dönmesine çok mutlu oldum. Gerçekten istediği şeyi yapma fırsatı olanlara çok imreniyorum.
Park Seo Joon bu tekvando olayını da muhteşem canlandırdı bence. Maçlarını aşırı keyifle izledim ve vücudu çok iyiydi.



İlk bölümlerde Choi Ae Ra'nın mülaklatlarda reddediliş şekli hayatın ve sistemin ne kadar sinir bozucu olabileceğini bir kez daha gösterdi. Ben de onunla birlikte üzüldüm.
Sonunda mikrofon kız olarak spikerliği değil dövüş sporu sunucusu olmayı istemesi de çok güzeldi. Ona daha çok yakıştı ve klişe bir durum olmadı.

Dizide saf sandıklarımızın kötü adam; kötü adam sandıklarımızın da iyi niyetli çıkması ters köşeydi.Sonlarda Park Hye Ran'a üzülsem mi üzülsem mi karar veremedim ama düğünlerini tebrik etmesine sevindim.

Gelelim ikinci çiftimize.
Joo Man'ın sürekli aldığı Sul Hee'nin onun için her şeyi yaptığı bir ilişkiydi.
Kendisi eşantiyon makyaj malzemeleri kullanırken Joo Man'a pahalı çantalar alması,yemeğin iyisini ona vermesine falan sinir oluyordum.
Joo Man'ın, Sul Hee'nin ondan zaten ayrılmayacağını düşündüğü için yaptığı şeye şaşırmadım. Sonunda Sul Hee ayrılarak iyi yaptı.Hala daha Sul Hee 'ye gelip "onu sana benzettim" diye saçmalaması daha da sinir bozucuydu.



Sul Hee bu sayede kendi ayakları üzerinde yaşamayı öğrendi. Dizi boyuncu o ezikliğinden kurtulsun diye bekledim durdum. Neyse ki beklenen oldu.
Barışacaklarıını tahmin ediyordum biraz, olsun Joo Man süründü ama yeterli değildi bence :D



Dong Man ın babasının geldiği bölümde aşırı duygulanmıştım ve bu sahneye bayılmıştım.

Son bölümlerde ev sahibinin Ae Ra'nın annesi çıkmasına ben çok sevindim Biraz son dakikalara sıkıştıysa da bence iyiydi. 
Babasının Ae a'yı her zaman desteklemesi çok güzeldi.

En sonunda Dong Man'ın Ae Ra'ya ettiği evlilik teklifi çok spontane, çok güzeldi. Dong Man gerçekten eski kafalı ama çok komik ve samimiydi gerçekten.
Ae Ra da öyle. İkisi tam birbirleirine göreydi bence ben çok yakıştırdım.

Koç Choi zaten bir numaraydı. Diziye renk kattı. Milli Sporcunun Sundae'si :)
Dörtlünün Namil Bar'da oturup muhabbet etmelerini de çok sevdim izlerken.
Özellikle Ae Ra ve Dong Man için orada neler oldu neler :)

Dizide bol bol insanın istediği şeyi yapmasının ne kadar güzel olduğundan hayallerimizin peşinde koşmak için hep bir şans olduğundan bahsedildi. Gerçekten öyle. İnsan sevdiği şey bulup yaparsa bu gerçekten dünyanın en mükemmel olaylarından biri bence de. küçük- büyük ne olursa olsun.




Sonuç olarak bu fantastik dörtlünün hikayesini izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.
Çok güzel vakit geçirebileceğiniz, hiçbir fazlası ve eksiği olmayan tam yerinde bir diziydi.
Buna benzer başka diziler varsa bana da haber edin lütfen.

Hepinizin hayallerinizi yaşadığınız bir hayat dileğiyle, hoşçakalııın :)


credit: theseoulinme

Not: Kaynak göstermediğim resimler diziden kesitler bana aittir. İzinsiz kullanılamaz!!
Not: Destek için reklamlara tıklamayı unutmayın.

Not: Artık dizi konuları burada  yayınlıyorum. Haberler, altyazılar ve dizi konuları için oraya da bakmayı ihmal etmeyin :)

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ve yine izleyemediğim bir Kore dizisi daha. Hadi bunu da alalım listeye :)

    YanıtlaSil
  2. Liste baya kabardı, artık bir yerden başlamak lazım :)

    YanıtlaSil

Lütfen konuyla alakalı fikirlerinizi belirtin...